Klachtenregeling

Wat te doen als u niet tevreden bent?

Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat iedereen naar tevredenheid wordt behandeld binnen onze praktijk. Als u niet tevreden bent, mag u dit altijd bij ons kenbaar maken. Wij zullen er dan alles aan doen om het probleem op te lossen.

Wij zijn altijd te bereiken via 0320-415441 en helpen u graag verder!

Ook kunt u contact opnemen met het KNMT (via https://www.knmt.nl/voor-patienten/ik-ben-ontevreden-wat-nu). Zij kunnen u op weg helpen met het kenbaar maken van uw klacht. Hierbij kunt u denken aan informatie die zij u kunnen geven waardoor u de stap kunt zetten om contact met ons op te nemen.

Voor het TIP (Tandheelkundig Informatie Punt) kunt op https://www.allesoverhetgebit.nl/contact/ terecht voor meer informatie.

  • Openingstijden

    Maandag t/m donderdag

    8.45 - 12.00 uur en 13.00 - 17.00 uur, op

    dinsdag tot 16.30 uur.

    Vrijdag

    gesloten

    • Stuur ons een bericht